Kontakty



Dotazy k lékovému záznamu směrujte na Call centrum eRecept.

Call centrum eRecept
Provozní doba je pondělí až čtvrtek od 7:00 do 17:00, pátek od 7:00 do 16:00.
tel.: 272 185 555
e-mail: erecept@sukl.cz

Kontakt pro veřejnost / informační linka
Provozní doba je pondělí až pátek od 9:00 do 14:00.
tel.: 272 185 333
e-mail: infs@sukl.cz

Kontakt pro média
tel.: 272 185 707, 272 185 712
tel.: 771 524 980, 702 207 242
e-mail: tiskove@sukl.cz

Ústředna
obecný kontakt
tel.: 272 185 111

Nepřetržitá služba* pro hlášení závad v jakosti léčivých přípravků
Mimo pracovní dobu pondělí až pátek od 16:30, mimo pracovní dny nepřetržitě.
tel.: 272 185 777
e-mail: zavady@sukl.cz

Nepřetržitá služba* pro vigilanční hlášení pro zdravotnické prostředky
Mimo pracovní dobu pondělí až pátek od 16:30, mimo pracovní dny nepřetržitě.
tel.: 272 185 999
e-mail: urgent@sukl.cz


* Nepřetržitá služba – zajišťuje, aby v SÚKL byly neprodleně řešeny krizové situace, které nastanou zejména v důsledku zjištění závad v jakosti léčiv a dále závažných nežádoucích příhod zdravotnických prostředků, které mohou ohrozit život nebo způsobit závažné ohrožení zdraví. Nepřetržitá služba řeší pouze případy závažné, které nelze řešit v průběhu pracovních hodin.