Úvodní stránka O nás Vzdělávací akce Přehled seminářů Seminář 4 – Oddělení koordinace odborných…

Seminář 4 - Oddělení koordinace odborných činností - ZMĚNA FORMY SEMINÁŘE - WEBINÁŘ

Téma: Procesy SÚKL ve vztahu k zajištění dostupnosti léčivých přípravků

Seminář č. 4 – Oddělení koordinace odborných činností, Procesy SÚKL ve vztahu k zajištění dostupnosti léčivých přípravků, který se bude konat dne 9. 9. 2020 od 10:00 hod. proběhne pouze elektronickou formou webináře (tedy bez osobní účasti).

Jsme si vědomi netradičního pojetí, ale s ohledem na aktuální epidemiologickou situaci a ochranu zdraví se jeví tato varianta jako nejvhodnější. Programový plán zůstává nezměněnwebinář proběhne v plném rozsahu plánovaných okruhů a času.

Poplatek za Seminář zůstává nezměněn. Podrobnější informace (úhrada registračního poplatku na místě, přihlašovací údaje na webinář či požadavky na hardware a software) bude zasílán účastníkům na jejich kontaktní e-mail uvedený v přihlášce. V případě, že účastníka přihlašovala jiná osoba a preferují zaslání přihlašovacích údajů na jiný e-mail, informujte nás na: marketreport@sukl.gov.cz

Má-li účastník jakékoliv konkrétní dotazy, prosíme o jejich zaslání v předstihu na e-mail: marketreport@sukl.gov.cz , dotazy také bude možné zaslat formou chatu během konání semináře.


!!! DŮLEŽITÉ !!! Z důvodu NAPLNĚNÍ kapacity semináře, se již NELZE na tento termín přihlásit. 

 

 

Datum konání: 9. 9. 2020 od 10:00 hod. (konec semináře cca v 15 hod.) – ZMĚNA!

Místo konání: Státní ústav pro kontrolu léčiv – velký sál, Šrobárova 49/48, 100 00 Praha 10 (areál SZÚ – budova č. 24)

Tematické okruhy semináře:

  1. Koncepce řešení dostupnosti léčivých přípravků
  2. Pohled ministerstva zdravotnictví k dotčeným agendám
  3. Market report (metodika oznámení o uvedení, přerušení, obnovení a ukončení uvádění léčivého přípravku na trh)
  4. Plná moc a pověření ve vztahu k cizojazyčným šaržím a Specifickým léčebným programům
  5. Specifické léčebné programy
  6. Ceny a úhrady léčivých přípravků ve Specifickém léčebném programu
  7. Uvádění cizojazyčných šarží do oběhu
  8. Individuální dovoz neregistrovaných léčivých přípravků
  9. Hlášení předepsání nebo použití neregistrovaného léčivého přípravu
  10. Trvalá výjimka z českých textů na obalu a v příbalové informaci
  11. Souběžný dovoz
  12. Pravidlo sunset clause
  13. Ochranné prvky ve vztahu k zajištění dostupnosti LP
  14. Vývoz do zahraniční ve vztahu k zajištění dostupnosti LP

Sled prezentací nemusí odpovídat pořadí v rámci semináře.

Program semináře a prezentace budou k dispozici na webových stánkách SÚKL. Doporučujeme si prezentace vytisknout a přinést s sebou.

 

Cílová skupina: seminář je určen držitelům rozhodnutí o registraci, držitelům rozhodnutí o povolení k distribuci léčivých přípravků, lékárníkům a předkladatelům Specifických léčivých programů

Prosíme zájemce o seminář o zaslání případných dotazů k problematice a návrhů témat k diskuzi, a to nejpozději do 31. 7. 2020. Dotazy je možné zasílat na e-mailovou adresu jakub.velik@sukl.gov.cz. Dle povahy dotazů může být přizpůsoben obsah a případně délka semináře.

Garant: PharmDr. Jakub Velík, Ph.D., tel. č. 272 185 348, e-mail: jakub.velik@sukl.gov.cz

Kontaktní osoba – přihlášky: Hana Frčková, tel. č. 272 185 851, e-mail: hana.frckova@email.cz

Kontaktní osoba – dotazy: PharmDr. Jakub Velík, Ph.D., tel. č. 272 185 348, e-mail: jakub.velik@sukl.gov.cz

Kontaktní osoba pro platby: Bc. Lenka Cibulková, tel. č.: 272 185 832, e-mail: lenka.cibulkova1@email.cz

Přihlášky zasílejte v elektronické podobě na e-mail paní Hany Frčkové.

 

Poplatek v Kč/variabilní symbol:

  • nekomerční subjekty 800,- Kč při bezhotovostní platbě na účet i při hotovostní platbě na místě 1000,- Kč
  • komerční subjekty 3.000, -Kč při bezhotovostní platbě na účet a 3.500, -Kč při hotovostní platbě na místě

Členové ČSZT mají slevu 20 %

VS: v přihlášce bude generován automaticky

Pozn. Za komerční subjekty jsou považovány subjekty, které podnikají za účelem dosažení zisku a osoby, které jednají jménem nebo na účet těchto subjektů (viz § 420 a dále Občanského zákoníku).

Při platbě bankovním převodem JE NUTNÉ uvést do poznámky jméno účastníka, jinak je velmi obtížné později spárovat platby a přihlášky.

Registrace účastníků platících v hotovosti začne v 09:30 hod. Registrace účastníků, kteří zaplatili poplatek bankovním převodem, bude probíhat od 09:45 hod.