Konzultace – dostupnost a nahraditelnost léčiv
Jak postupovat při žádosti o konzultaci
Zájemce o poskytnutí konzultace (dále žadatel) kontaktuje Oddělení dostupnosti a nahraditelnosti léčiv e-mailem, či telefonicky: marketreport@sukl.gov.cz nebo +420 272 185 730.
Okruhy, které spadají pod agendu Oddělení dostupnosti a nahraditelnosti léčiv:
- neregistrované léčivé přípravky
- cizojazyčné šarže,
- agenda týkající se léčivých přípravků označených příznakem „omezená dostupnost“ – Hlášení skladových zásob,
- Hlášení uvedení, přerušení, obnovení nebo ukončení uvádění na trh,
- Informační dopisy související s dostupností léčivých přípravků,
- další témata týkající se dostupnosti a nahraditelnosti léčivých přípravků.
Při prvním kontaktu žadatel zašle předběžnou žádost o konzultaci, která musí obsahovat konkrétní dotazy či oblasti uvažované konzultace, předpokládaný časový rozsah konzultace, návrh termínu/termínů k uskutečnění konzultace, jméno kontaktní osoby a její telefon, e-mail.
Žadatel je kontaktován konzultantem nebo asistentkou oddělení.
Žadatel zašle oficiální žádost o konzultaci na e-mail asistentky oddělení. Tato žádost o konzultaci musí obsahovat:
- konkrétní dotaz/dotazy (eventuálně potřebnou dokumentaci),
- dohodnutý časový rozsah konzultace,
- dohodnuté datum konání konzultace,
- počet a jména účastníků konzultace,
- jméno kontaktní osoby a její telefon a e-mail,
- obchodní název společnosti,
- adresu společnosti,
- IČO,
- variabilní symbol (v případě placené konzultace).
Dále žadatel postupuje dle pokynů konzultanta či asistentky oddělení.
Pro získání variabilního symbolu platby využijte Formulář žádosti spojené s placením náhrad výdajů za odborné úkony prováděné na žádost a úhradou správních poplatků – Náhrady výdajů – Obecné včetně reklamy na léčivé přípravky | Státní ústav pro kontrolu léčiv a vyberte kategorii platby O-001 Poskytnutí hodinové ústní konzultace nebo vydání písemného stanoviska v regulační oblasti na žádost rozsahem odpovídající hodinové ústní konzultaci (nesouvisející s již předloženou žádostí).
Úhradu za konzultaci je možné provést jak před proběhnutím konzultace, tak po skončení konzultace.
- Při platbě před poskytnutím konzultace předá konzultant žadateli potvrzení o zaplacení náhrady výdajů za odborné úkony na konzultaci.
- Při platbě po skončení konzultace je potvrzení o zaplacení výdajů za odborné úkony doručeno žadateli poštou po proběhnutí platby.