Ostatní sekce SÚKL - Jak postupovat při žádosti o konzultaci
Zájemce o poskytnutí konzultace (dále žadatel) kontaktuje odborného pracovníka – konzultanta, anebo asistentku oddělení (anebo sekce), jehož činnosti se požadovaná konzultace týká e-mailem, či telefonicky.
Kontakty na jednotlivá oddělení:
- Hraniční přípravky
- Klinické hodnocení léčiv
- Specifické léčebné programy a neregistrované LP
- Léčiva výdej, prodej a příprava
- Farmakovigilance
- Distribuce léčiv
- Dozor nad výrobou léčiv
- Lidské tkáně a buňky
- Dozor nad reklamou
- Laboratorní činnost a lékopisy
- Zdravotnické prostředky
- Zdravotnické prostředky obsahující léčivou látku
1/ Při prvním kontaktu žadatel zašle předběžnou žádost o konzultaci, která musí obsahovat konkrétní dotazy či oblasti uvažované konzultace, předpokládaný časový rozsah konzultace, návrh termínu/termínů k uskutečnění konzultace, jméno kontaktní osoby a její telefon, e-mail.
2/ Žadatel je kontaktován konzultantem nebo asistentkou oddělení.
3/ Žadatel zašle oficiální žádost o konzultaci na e-mail asistentky příslušného oddělení nebo sekce. Tato žádost o konzultaci musí obsahovat:
- konkrétní dotaz/dotazy (eventuálně potřebnou dokumentaci)
- dohodnutý časový rozsah konzultace
- dohodnuté datum konání konzultace
- počet a jména účastníků konzultace
- jméno kontaktní osoby a její telefon a e-mail
- obchodní název společnosti
- adresu společnosti
- IČO
- variabilní symbol (v případě placené konzultace)
4/ Dále žadatel postupuje dle pokynů konzultanta či asistentky oddělení.
Případné informace o způsobu platby náhrad výdajů a získání variabilního symbolu budou žadateli poskytnuty asistentkou příslušného oddělení.
Úhradu za konzultaci je možné provést jak před proběhnutím konzultace, tak po skončení konzultace.
- Při platbě před poskytnutím konzultace předá konzultant žadateli potvrzení o zaplacení náhrady výdajů za odborné úkony na konzultaci.
- Při platbě po skončení konzultace je potvrzení o zaplacení výdajů za odborné úkony doručeno žadateli poštou po proběhnutí platby.