Jak postupovat v případě, kdy při zaslání hlášení dojde k chybě? Je možné chybné hlášení opravit nebo smazat?
Poslední hlášení je možné editovat ze Seznamu odeslaných hlášení. Aplikace také nabízí možnost uložení rozpracovaného hlášení. K editaci jsou dostupná pole:
- Datum platnosti změny
- Kategorie důvodu
- Termín předpokládaného obnovení
- Důvod přerušení
- Doplňující informace k hlášení
Pokud dojde k úpravě pole Datum platnosti změny, je pro editaci dostupné také pole Stav zásob.
Editovat nelze pole Typ hlášení a Léčivý přípravek, v takových případech je možné po vyplnění důvodu zneplatnění takové hlášení zrušit.
Zneplatnění hlášení použijte pouze v případech chybně podaného hlášení (např. hlášení pro chybný kód SÚKL) nebo pokud k oznámenému přerušení s budoucím datem platnosti nakonec nedojde. Namísto zneplatnění hlášení již probíhajícího přerušení podejte hlášení o obnovení.
Změny v hlášení (editace a zrušení) se promítnou také do veřejného Přehledu, a to včetně data editace nebo zrušení hlášení.