Úvodní stránka Jak postupovat v případě, kdy při …

Jak postupovat v případě, kdy při zaslání hlášení dojde k chybě? Je možné chybné hlášení opravit nebo smazat?

Poslední hlášení je možné editovat ze Seznamu odeslaných hlášení. Aplikace také nabízí možnost uložení rozpracovaného hlášení. K editaci jsou dostupná pole:

  • Datum platnosti změny
  • Kategorie důvodu
  • Termín předpokládaného obnovení
  • Důvod přerušení
  • Doplňující informace k hlášení

Pokud dojde k úpravě pole Datum platnosti změny, je pro editaci dostupné také pole Stav zásob.

Editovat nelze pole Typ hlášení a Léčivý přípravek, v takových případech je možné po vyplnění důvodu zneplatnění takové hlášení zrušit.

Zneplatnění hlášení použijte pouze v případech chybně podaného hlášení (např. hlášení pro chybný kód SÚKL) nebo pokud k oznámenému přerušení s budoucím datem platnosti nakonec nedojde. Namísto zneplatnění hlášení již probíhajícího přerušení podejte hlášení o obnovení.

Změny v hlášení (editace a zrušení) se promítnou také do veřejného Přehledu, a to včetně data editace nebo zrušení hlášení.